I LONDON

Heeeej allihopa! Nu är jag i London, hos Nina! Vi sitter i hennes skola, i datasalen. De ska ha vårshow ( med ABBA- tema!) ikväll som jag ska kolla på, så vi stannar här tills det börjar klockan halv sju! De ska fixa sig och byta om alldeles snart. Idag har jag varit med henne i skolan och det har varit jättekul faktiskt! Vi var och kollade på nån bildutställning med massa fina teckningar, och så har vi haft dubbeltimme engelska med hennes lite konstiga engelskalärare (xD), och så har vi köpt fika och ätit det på en stooor äng. Det var mysigt! :) Ses gick vi tillbaka till skolan och nu chillar vi lite här. Hennes kompis är jättesnälla också :) Skolan är jättemysigt! Det är sytteliten, så typ alla känner alla och så :) Men nu måste jag gå.. Jag tror inte att jag kommer skriva nåt mer förrän på måndag, vi landar sent på söndag kväll. Vi hörs då, tjingeling. Puss!

[Tyvärr jag har ingen bild att visa, hoppas ni klarar er ;)]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0