Laugh with me




Lite random bilder, tagna igår.

Nu har jag precis tittat klart på filmen "Never Been Kissed". Ganska bra! Innan dess var jag och Jossa hemma hos Viveka för att vara statister i deras parodi på "Andra Avenyn", "Tredje Avenyn" heter den ;) Haha, det var superkul, vi fick oss många goda skratt! Imorgon börjar vi klockan tio, så skönt! Vi har projektvecka denna vecka som kommer och vi har fått välja ett ämne att jobba med i 10 timmar under veckan. Vi allihop har valt att dansa, och vi ska göra koreografi :) Det ska faktiskt bli kul! Även om jag inte är världens dansproffs (som mina kära vänner är :)) så kommer det nog gå bra ändå :) Nej hörni, nu blev jag trött! Ska sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: ilsa

åå, vi är fem systrar i min familj också =)

2009-05-03 @ 23:34:22
URL: http://ilsaaa.blogg.se/
Postat av: elinår

hehe, du vr en jäääättebra statist tycker jag, du bidrog till många borttagna scener;)

<3

2009-05-05 @ 07:58:51
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0