Min lördag


Sitter och käkar jordgubbar (så gott!) i pyjamaströja, kollar på "Se upp för dårarna" och chillar gärnet! Idag har jag varit på teater och det var sk. öppen lektion så alla föräldrar var välkomna att titta på! Hela familjen min kom dit, men de gick efter halva tiden för mamma och pappa skulle på fest. Det var iaf kul att visa vad vi har jobbat med under terminen! Jag stannade kvar i stan en stund och köpte strumpbyxor, hårspännen och sånna där rullar som man kan locka håret med, haha! Jag ska prova och se om det funkar nån gång ;) När jag kom hem sen bytte jag om och åt litegrann, sen träffade jag Jossa! Vi åke in till Karlaplan för att kolla på Agnes, Julia och Rebecca när de hade dansuppvisning på Maximteatern! De var superduktiga, som vanligt :D Jättekul att se! Jossa, jag och Agnes åkte hem med tunnelbanan och sen har jag varit hemma sen dess. Har ni haft en bra dag? :) Puss!

Kommentarer
Postat av: MELKAN (Antonia Melkerson)

Jaa jag har haft en toppendag! =)

2009-05-09 @ 23:22:49
URL: http://melkan.blogg.se/
Postat av: MELKAN (Antonia Melkerson)

Sv: Hihi vilket inlägg var det jag hade kommenterat? jag kommer inte ihåg xD <3 Hihi! Jaa hoppas att vi ses snart

2009-05-10 @ 01:01:24
URL: http://melkan.blogg.se/
Postat av: MELKAN (Antonia Melkerson)

Nej men gud förlåt Sofia jag såg fel! Haha puss och kram!

2009-05-10 @ 01:01:54
URL: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0