Nominerade!


Det är så härligt att det är maj!

Heeej! Gud vad kul att vi är en av de som är nominerade till månadens blogg hos Ellamarie! Tack så mycket :D Ni får gärna rösta på oss, det vore också kul! Klicka här i så fall.

Kollade ni på Robinsson idag då? Någon mer än jag som tycker att det var superbra att Christian åkte hem? Han var så himla dryg.. Och förlåt att det inte har skrivits så mycket här de senaste dagarna! Men eftersom två av oss är i Danmark så är vi ju två man mindre liksom ;)

Imorgon blir det nog ännu en chill dag. Sorgligt nog verkar det ju som att det fina vädret vi har haft kommer försvinna! Så det blir nog inte så att jag solar nåt imorgon. Men om snön kommer tillbaka, då blir jag riktigt sur faktiskt! Haha :)

Nu ska jag nog sova.. Ni får sova så gott, vi hörs imorgon! Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: erica

fin bild :)

2009-05-04 @ 14:56:51
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0