söndag

heej!

jag säger bara tack till sofia som har stått för uppdateringen här heela helgen eftersom att alla vi andra har var dåliga på det! jag och agnes var ju på dantävling och det gick helt okej. hade hoppats på bättre resultat, men men... vi snubblade verkligen på mållinjen. men det var en rolig dag iaf :)

idag åkte jag med mamma till stan för att försöka hitta en balklänning och när jag äntligen hittade den perfekta så var den lite för stor och så fanns den såklart inte i en storlek mindre någonstans typ... men det är bara åka tillbaka någon dag och leta vidare :)

som sofia har skrivit så har ju vi blivit nominerade till månadens blogg så gå gärna in och rösta! sofia har länkat i inlägget under :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

svar: tack detsamma :)

2009-05-03 @ 22:49:19
URL: http://juninittiotre.blogg.se/
Postat av: elinår

jag har röstat:)

2009-05-05 @ 07:59:55
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0