Fredag eftermiddag

Hittade den här fina bilden i datorn! Tror att fotografen är pappa.

Helluu allihop! Fina bilder nedan va? Idag är vi ju lediga och det är så skönt! Jag har inte många planer för dagen. Eller, halva dagen har ju redan gått, men jag har inte gjort så mycket iaf :) Har mest övat piano, och det går faktiskt jättebra! Om en stund tänkte jag städa mitt rum, det ser förjävligt ut ;) Efter det ska jag duscha och klä på mig lite (japp, jag har fortfarande pyjamas på mig). Och om det är varmt ska jag sola. Måste läsa i min svenskabok också... Ikväll är jag nog hemma. Rebecca och Julia är ju i Danmark (:D) och Jossa och Agnes är kanske trötta efter uppvisningen, så de kanske inte orkar ses. Men om det är någon som vill hitta på nåt är jag på :) Vad ska ni göra för kul ikväll? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0