Kungsträdgården.


[Bild från Danmark.]

Överdos av dans i helgen igen - inte mig emot, tvärtom. Igår vaknade jag mitt i natten, trodde att vi hade rep i vardagsrummet och började titta efter en svart tröja i mitt rum. Man är väl lite besatt av dans, antar jag. Jag stretchade idag också! Bara för att jag vet att vi inte får dansa på länge, så vill jag göra det hela tiden. Nu sitter jag här och är så himla trött. Jag har inte käkat middag än, och längtar redan efter sängen. Jag ska lägga mig tidigt idag. Imorgon blir det dans i Kungsan, yey! Tydligen ska jag och Julia vara med på tre av fyra nummer från vår dansskola. Och två av dem är direkt efter varandra, hur ska vi hinna byta om? Det fixar sig nog, vi får hitta på någon bra taktik. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0