I'll keep my fingers krossed


Fin katt & fin blomma

Äntligen helg! Idag redovisade vi vårt arbete om dans, och vi visade vår koreografiinspelning (se nedan). Det gick bra! Och dansen var uppskattad också, som tur var. Lite pinsamt var det ju att visa den förstås.. Eftersom våra redovisningar gick snabbt så fick vi sluta vid tolv! Superskönt! Vi åt lunch i skolan och sen drog halva gänget till Vällingby och jag och Jossa gick och köpte glass och lite godis, mumsi. Jossa skulle träffa Mathias så vi skiljdes åt för ungefär två timmar sen. Jag gick hem och gjorde typ ingenting ;) Ganska skönt. Nu tänkte jag faktiskt jobba lite på min svenskauppsats innan Top Model börjar om en halvtimme. Kul fredagseftermiddag.. Sitta och plugga, då har man sjunkit lågt. Haha, jaja, måste man så måste man! Hoppas ni får en bra kväll, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: elinår

fin picture,och ha en toppenhelg med pluggfredag:D

<3

2009-05-08 @ 15:50:18
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/
Postat av: Nina

Lycka till med pluggeriet baby! :)

Jag älskar dig <3

2009-05-08 @ 16:57:34
Postat av: Elin

SV: Ahh, de flesta kommer nog att ha vita klänningar :P Vad är det för låt ni dansar till i er koreografi föresten?? Den är jättebra!

2009-05-08 @ 18:07:03
URL: http://aprilobarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0