LALALA.





Idag blev det en tur till stora staden, (Och till tandläkaren - inga hål!) jag fick med mig denna fina almanacka + pennskrinet, nu känner jag mig ännu mer motiverad till skolan faktiskt! (Nästa torsdag smäller det!) Ringen på bilden under köpte jag med mig från Indiska för nån vecka sen, verkar lite som om jag blivit ring-galen! Jag la nyss på luren efter att ha pratat med Julia ett tag, det var så längesen vi sågs nu! Hon är säkert hyperbrun nu, även fast hon klagar på att hon flagnar på ryggen. Dagens soundtrack: Untouched - The Veronicas. 

Kommentarer
Postat av: elin

fan vilken snygg almanacka! funderar på att köpa en filofax så man kan ha samma omslag hela tiden, lite seriöst nu till snobbskolan hehe



hoppas vi kommer ses, vi kanske har bild tillsammans! jag börjar bli lite nervös inför första skoldagen :S...

2009-08-11 @ 20:39:33
URL: http://modisten.blogg.se/
Postat av: Elin

åh vilken fin almanacka, vart är den köpt ? :)

2009-08-18 @ 16:43:27
URL: http://elint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0