Hemma igen!


Jag och Filippa på stranden förra veckan tror jag :)

Heeeej allihop!
Ett låångt avbrott från min sida, men nu är tillbaka i Stockholm igen! Känns jätteskönt, har inte varit hemma på över en månad! Bilderna som jag har lovat dröjer (som ni märkt) men jag kanske lägger ut ett par stycken, blandat med några från Rörö också. Den här veckan är jag i alla fall hemma, på lördag åker jag till Svartlöga i tre veckor. Och där finns varken el eller nätverk så då får ni vänta ännu längre innan ni hör från mig igen ;) Jag har i alla fall haft det jättekul på Rörö de här två veckorna!

Imorgon ska jag träffa Julia och Jossa, tjoho! Dem (och Agnes och Rebecca också) har jag inte sett sen skolavslutningen, helt sjukt! Det blir superkul! :D Har saknat dem skitmycket. <3

Nu ska jag gå och göra nåt annat kul! Skriver mera imorgon tror jag. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: filippa

haha, gud dt ser ut som jag ska äta upp ngn. ;P

saknar dig, men vi ses kanske snart <3

2009-07-13 @ 20:35:46
URL: http://filippakaremyr.blogg.se/
Postat av: Sofia (Five Sisters)

hahah du är sööt! :) mm, saknar dig med <3 hoppas du kan komma till svartlöga! vi får höras om det :) puss! <3

2009-07-15 @ 18:50:47
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0