Kom hem igår, åker imorgon.

~ Blommorna ser ut som en våg ;) ~

Hej allihopa!

Nu är jag hemma från seglingen. Har varit riktigt roligt, vi har bland annat varit på Öland, i Västervik och Nynäshamn :) Igår när jag kom hem träffade jag Julia, Sofia och Jossa och vi åkte till Ängbybadet och hade det jättemysigt <3 På kvällen följde jag med Julias familj på picnic på Ekerö, mycket trevligt! Sen promenerade jag och Julia ända till Vällingby och gick och såg Harry Potter 6 på bio. Den var braaaaa och riktigt välgjord men en del viktiga händelser ur boken saknades, tycker jag. Femman är fortfarande min favorit bland filmerna!

Idag har jag varit i Vällingby (igen!) med familjen. Jag köpte ett par nya skor och lite småsaker som nagellack, hårinpackning, hårnålar o.s.v. Sen köpte vi en spikmatta till pappa också, haha ;) När jag kom hem käkade jag lunch och sen tog jag en lång dusch och smörjde in mig med bodylotion så nu är min hud alldeles len, älska <3 Nu ska fan brännan hålla asså ;) Annars har jag inte gjort så mycket idag, utom att undvika att packa, haha...

Imorgon är det Elins konfirmation och det ska bli jättekul :) Får träffa både Elin, Sanna och Rebecca, som jag har saknat fett mycket <3 Sen åker vi till västkusten och är där i två veckor. Men det finns dator så jag kanske bloggar därifrån om jag har tid ;) Ha en bra dag och kväll, puss & kram <33

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

va kul att du oxå varit där, jaa de underbart :D detsamma!kram!

2009-07-19 @ 00:47:19
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0