Tjohotjoho.


Har ingen ny bild på den här datorn så ni får titta på en annan sommarbild, från förra året! Jag och Nina på Vinga. (Jävlar vad brun jag ser ut ;) haha.)


Heeeejhej!
Har spenderat dagen hemma och en stund i stan. Tänkte försöka hitta ett par fina jeansleggings och nån kofta, men nepp, det fanns inget bra ;) Varmt har det varit idag också i alla fall! Men jag orkade inte sola, ska göra det mera på Svartlöga när vi kommer dit :) Vi åker imorgon, vid typ fyra. Vi ska till några kompisar först och sova där en natt, och sedan på lördag åker vi uuut! Jag längtar massor! Jag har massa kusiner, sysslingar, kompisar och annan släkt där som jag inte har träffat på ett bra tag.

Vill ni veta en grej? När jag var i stan i tisdags så var jag inne på H&M och skulle betala något. Då plötsligt kom Kissie och heela hennes crew bakom henne, haha x) Hon är ju typ sjukt likt en barbie! :P Det var lite coolt tyckte jag.. att jag såg henne alltså ;) Till och med mamma kände igen henne !

Jahapp. Nu ska typ resten av familjen gå och lägga sig så jag ska väl dra mig jag med. Jag är trött faktiskt! Ska packa lite innan jag sover bara ;) Imorgon ska jag förresten träffa Agnes! Tjoho :D Saknar henne, det var lääänge sen :) Men nu måste jag gå, tjingeling! Puussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0