Gymnasieintagning idag och en bild från seglingen


Kan börja med en bild från seglingen (så att i iaf får se nånting!). Denna är från när vi nattseglade mellan Danmark och Norge. Så sjukt fint och mysigt!

Ohh, idag smäller det. I eftermiddag får man se resultaten på gymnasieintaging.se! Jag är lite pirrig, även fast jag är nästan helt säker på att jag kommer in på mitt förstahandval. Och förlåt att bilderna från min segling dröjer, har inte orkat välja ut några bra. Jag tog typ sammanlagt ca 500 bilder på resan, och alla kan jag ju inte lägga ut! Men jag får ta mig i kragen någon dag och visa några stycken. För ni vill väl se? :)

Just nu skiner solen här på västkusten och jag undrar lite varför jag egentligen sitter inne vid datorn? Haha, ska gå ut snart igen. Har nyss badat i poolen (miniliten men jättevarm!) med min syster. Kan tänka mig att vi snart ska fika lite :) I eftermiddag drar vi nog till stranden en stund och jag vill köpa glass! Vad hittar ni på varma dagar som dessa? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0