Nu har vi sommarlov!




Bild 1: Jag och min bror för precis ett år sedan! Bild 2: För en stund sen, ett hjärt-chips :) Bild 3: Våra snygga avslutningströjor. "Rika, snobbiga och jävligt jobbiga" ;)

Jaha, då har vi sommarlov då. Känns helt overkligt! Avslutningen var så himla sorglig, jag kommer sakna alla sjukt mycket! Men samtidigt känns det skönt med lov, såklart. Och att gymnasiet väntar efter sommaren är jättekul! Det kommer bli så spännande.
Imorgon drar jag och pappa ner till mina kusiner i Göteborg och sover där en natt. Sedan, på torsdag, hoppar jag på en stor båt i en hamn i Gbg för att vara på läger i två veckor! Ska bli roligt och spännande det med :)
Jag bloggar nog imorgon någon gång, men jag måste packa en del också. Då kan jag berätta om fler sommarplaner. Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, va skön text på tröjorna xD

2009-06-10 @ 00:35:56
URL: http://spetson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0