I know I saw a light in you.

Nu är det slut på långhelgen men jag har haft skitkul de senaste dagarna :) Jag längtar så himla mycket till sommaren då man är fri att göra vad man vill och slipper ha ångest för allt plugg... I onsdags hade vi ju som sagt picknick, mysigt värre, och i torsdags var jag bara hemma och gjorde ingenting typ x) I fredags var vi på middag hos kusinerna och sen åkte jag och Jossa hem till Mathias där hans kompisar var :)

Igår skulle vi fira Rebeccas födelsedag en dag i efterskott så jag, Julia och Elin träffades tidigt och handlade mat, bakade tårta o.s.v. Vi mötte upp Sanna på centralen, ledde runt Rebecca med ögonbindel mest hela dagen, hade picknick på Julias altan, käkade middag på donken, gick på bio i stan, myste framför en film med godis, snackade skit tills vi somnade och sånt mysigt! Ni är bäst tjejer, längtar sjukt mycket till fredag nu alltså <3

Idag var jag och familjen i Solna centrum. Jag köpte två par skor, ett par till balen och ett par till vardags ;) Imorgon är en rätt chill dag för vi har halv hemstudiedag, så vi är lediga på förmiddagen och sen har vi idrottsdag på eftermiddagen. Fett skönt :) Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen kanske jag ska ta och städa mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag där... :/

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0