LONDONBILDER

Här kommer ett urval av de bilder jag tog i London! Jag tog typ inga bilder på torsdagen och fredagen, utom när Nina hade sin vårshow. Jag har tyvärr inte hunnit ladda in några av de bilderna i datorn än, så ni får se på de bilder som togs på lördagen och söndagen! 


På lördagen åkte vi till Madame Tussaudes, såhär såg jag och Nina ut på vägen dit med tunnelbanan.


Jag, David Beckham, Victoria Beckham och Nina :)


Vi och Justin Timberlake (Så sjukt snygg han var!)


Vi och Brangelina ;)


Vi och Zac Efron, haha! Fina pompoms va? Man fick dem utan när man kom in i det rummet ;)


Briney Spears och jag :)


Sen shoppade vi lite. Jag köpte en klänning att ha på skolavslutningen och ett fint linne på den här söta gatan!


Påväg tillbaka åkte jag och mamma högst upp, längst fram i en tvåvåningsbuss, älskar det! Man ser ju typ allt :)


Londons fina byggnader, och lite fult vägarbete ;)


På kvällen var vi på restaurang tillsammans med några kompisar till Nina, Anna och Jens. Mycket trevligt :)


Lisa, Jens, Nina och hennes jättesöta guddotter Julia!


Påväg hem.. Snygga, jag vet ;)


Fin utsikt vid en bro, också påväg hem från restaurangen.


Love you.




Söndagen då! Vi åkte hem till Nina, Anna och Jens kompisar och hade lite picknick hemma hos dem :) Åt jättegod mat, mumsi! Här är jag och Nina på tunnelbanan, once again ;)


Vi spelade Wii fit också, superkul ju! :)


Ungefär såhär såg det ut i det området där de bodde, fint va?


Tyvärr så var jag och mamma ändå tvungna att åka hem på söndag eftermiddag.. Jag tog i alla fall lite fina bilder på molnen!


Vy över London precis när vi lyfte!


Moln, moln, moln.

Jaa, det var väl typ det vi gjorde den helgen i London. Skiitkul var det! Och London är ju så mysigt! Men nu blev det sent. Ska sova tänkte jag! Bara två veckor till skolavslutningen! Pussar på er.

Kommentarer
Postat av: filippa

Fina bilder! :) Du och Britney var ju typ lika på den där bilden ! Saknar dig, och Nina <3 Waaa, snart är dt ju sommarlov, typ 2 veckor bara! love you, pusss!

2009-05-27 @ 18:08:55
URL: http://filippakaremyr.blogg.se/
Postat av: Anna j.

åhhh gu va coolt att få åka till london :D

2009-05-28 @ 18:33:52
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Ball fläta på första bilden.



London är underbart!! :)

2009-05-28 @ 21:39:26
URL: http://truly.devote.se
Postat av: Frida

Var där för en månad sedan:) !

2009-05-31 @ 19:20:34
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh, jag vill också till Madame Tussauds xD Det skulle va coolt :D

2009-06-04 @ 19:55:06
URL: http://thingsthativedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0