Sommar


Ni får en liten egobild att titta på ;)

Sitter ute i skuggan och pluggar lite engelska. Att sitta i solen är för varmt, man steks typ. Dricker fruktsmoothie som min käre bror har gjort, den är supergod! Idag var vi i stan allihopa, det var mysigt! Jag köpte ett par jeansshorts och en hudkräm. Välbehövligt båda två! Jag kom hem vid hav tre och då åt jag lunch. Sen dess har jag suttit har ute och ätit godis :) Det är så skönt att det börjar bli varmt! Synd att det ska försvinna igen om några dagar. Hoppas det inte regnar så mycket på alla studenter den här veckan! Imorn ska det iaf bli fint och det är vi glada för :) Vad har ni gjort för kul i helgen? Puss.

Kommentarer
Postat av: filippa

Vad mysigt ! Det var jättelängesen jag var i stan med hela familjen, :). Idag har jag varit med tove, vi har badat (y) Första doppet för i år ;) Jag har blivit lite brun ! Ha det jättebra, vi ses snart, pusss <3

2009-05-31 @ 16:47:39
URL: http://filippakaremyr.blogg.se/
Postat av: elinår

tjenis penis alla fem!

tänkte bara säga att vi har en liten uppdatering på bloggen som ni gärna får spana in och kommentera

pussipuss <3

2009-05-31 @ 19:08:01
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0